måndag 22 februari 2010

Tycker hundägare att det är fräscht med bajs?

Ja det är frågan det, jag blir så himla irriterad över all skit som ligger i snön. Jag menar, jag kan ta att snön är gul lite här och var men inte att det ligger massa hundbajs överallt. Tog en promenad ner till dagis och jag vet inte hur mycket skit jag såg, det är äckligt! Jag tar alltid upp, även om det inte är så trevligt men jag gör det då jag är ute och rastar hundar, enda undantaget är om vi är i skogen där man vet att det inte går så mycket folk. Nej skärpning hundägare! ( Drar givetvis inte alla över en kam, men ni som känner er träffade ta åt er!)


Än så länge tycker jag att det fungerar bra med bloggen, skulle bara vilja ha ett par komentarer så jag ser hur det går till, så kom igen, sitt inte inne på allt, speak out!:) Nej men jag kommer att blogga här ett tag för att sedan ta ett ställningstagande hurvida jag kommer att göra. Det som känns lite trist är ju att "alla" andra inlägg är kvar på förra bloggen. Aja. Det får bli en senare funderare.


Nu ska jag ta och rensla lite i garderoben. Ska ringa svärmor och höra om hon vill ha lite handdukar och påslakan upp till stugan. Jag förstår inte hur jag kan ha kvar vissa saker då man aldrig använder det! Nej nu ska det bort, om hon inte vill ha det så lägger jag det till någon insamling, där de gör bättre nytta än att ligga i mitt skåp och skräpa!

Ha en bra kväll!

Sara

1 kommentar:

  1. Ja det är vidrigt med all skit som ligger överallt! Hela vägen till dagis är full med hundskit! Folk verkar tro att man inte behöver ta upp efter sina hundar när det är vinter!!

    SvaraRadera