söndag 28 februari 2010

gammal som gatan

Gammal i gemet

Jag är hemma. Klockan är ett och krogen stänger två. Anledning 1: Jag tappade bort precis alla jag kände. Anledning 2: Det vistas bara 18 åringar ute nu för tiden, med all rätt. Jag var fel man på fel plats! Det är tydligt att man börjar bli för gammal för krogen. Folk som går på krogen är folk som är desperata singlar, killar som vill träffa små hotta 18 åringar för att vara otrogna med för en kväll, eller rent utsagt folk som hart åldern inne, det vill säga 18 åringar....och jag,,,,nej nu kanske jag är lite drastisk, folk kanske går ut för att dansa och ha kul, men i dag var det verkligen inte det. SÅ av den enkla anledningen valde jag att åka hem! Varför hålla ut till två när man inte känner för det?

Hade en riktigt trevlig middag icg tjejfest iaf så det skja Jenny ha en eloge för. Sen att jag är gammal och tråkig det står jag för.¨

Just nu har jag eb enorm längtan....längtan efter mina barn. De är de som betyder något. De är mitt liv!


Go natt

2 kommentarer:

  1. Ja vi börjar nog bli gamla =) Man känner sig skitgammal på krogen ju,bara 18åringar ute.

    SvaraRadera
  2. Jag tappade också bort alla, men Sara, då ringer man och sen möts man upp och dansar ännu mer =) Härligt att du hade trevligt innan krogbesöket i varje fall.. =) Kramar

    SvaraRadera