lördag 27 februari 2010

powernap, vin, middag och massa dans

Lets Paaarty!

Nyss hemkommen från Vasaloppet i Avesta. Min pojkar är så duktiga, blev intervjuade och fick diplom och guld medalj:) Verkligen kul att se dem utvecklas!

På eftermiddagen är det dags för lite tjejmiddag hemma hos Jenny. Efter det skulle vi åka in till sala på någon fest och sen blir det utgång på hottan, som de säger här i sala. Själv kallar jag det hotellet, blir lite enklare så då jag vet vad det handlar om:)

Ska bli trevligt, måste rota igenom garderoben för att se vad jag kan ha på mig i kväll. Varför är det så att man har så otroligt mycket kläder när man ska tvätta, men när man ska ut på något då tycker man inte att man har ett dugg! Få se vad det blir.

Undra om jag ska ta en liten power nap också. Känner att jag skulle behöva det!




Magen är ett minne blott, så nu ska vi festa loss lite i kväll! Ska bli riktigt roligt eftersom det var ett bra tag sedan jag och Jenny " festa" i hop, ni kanske förstår varför!

Ha en bra Lördag!

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Jäklar vad stor jag var, nu när jag tänker tillbaka så känns det ju inte som man var så stor...Kände mig ju smidig som få =)

    Förresten, den här bloggen var mycket drygare att kommentera på...

    SvaraRadera