söndag 28 februari 2010

Lite bilder

Jag hade en ide

Jag hade precis lagt över gårdagens bilder på datorn, och visst alla var inte tipp topp. Men jag hittade en hel del "hyffsade" kort som jag tänkte att "de där är nog OK att lägga ut", sen läste jag Jennys komentar och ändrade plötsligt mitt beslut. Så här kommer kvällen tillsammans med alla söta tjejjer!


















Måste åter igen säga vilka härliga människor detta var, tack Jenny för att du släpade med din svägerska:)


Nu blir det tv sen sooova!

2 kommentarer:

  1. Jenny du går verkligen in för en grimage på sista bilden, du ger allt, något jag verkligen uppskattar i dag:)

    SvaraRadera
  2. Haha, Jag vet. Jag diggar inte "jag ska göra en grimas, men fortfarande vara söt-minen" Då försvinner ju hela vitsen med att göra en grimas... Dock, kan jag känna såhär i efterhand att grimasbilder som ligger på internet,nja.

    Måste dock säga att jag gillar din andra blogg mer du, varje gång man ska kommentera här så hänger det sig en gång...

    SvaraRadera