torsdag 25 februari 2010

Jag är så Jet set (?)

Kom igen katten det svänger ju

Skola. Opponering. Verkade vara mycket att förbereda men det är nog inte lika nervöst som jag trodde att det skulle vara. Nog för att man kommer vara nervös just den dagen, men jag behöver nog inte börja oroa mig nu, som jag gjort innan den här dagen. Efter skolan åkte jag ner på stan för att boka in en synundersökning. Ser nog sämre nu eftersom när jag blir trött i ögonen blir allt suddigt. Fan det är ett handikapp att ha glasögon alltså! För det första är det inte snyggt! Eller jo, det kan vara snyggt på andra, men på mig är det inte snyggt, de är i vägen hela tiden, obekväma, de "immar" igen, det går inte att vara ute då det snöar eller regnar...Ja jag kan nog fortsätta, fördelen med glasögon är väl att man ser helt enkelt. Jag kanske ska pröva linser, det är dyrt men det kanske är värt det? Grejjen är bara den att jag tycker det är äckligt att peta mig i ögonen, men man kanske vänjer sig?


Köpte även ett par böcker till ungarna på bokrean. Blandannat en om hur det går till i kroppen från det att du stoppar mat i munnen tills då det kommer ut igen. Allmänbildade mina barn ska bli:) En Jet set klocka köpte jag också, jag suktat efter en sådan länge nu, men har inte blivit av att jag köpt någon men nu är jag stolt ägare till en....hör och häpna...vit! klocka!:) Ni gissade på svart, erkänn?!


Sen hittade jag en present till Agnes eftersom hon snart fyller år, en liten väska till mig själv och ett par örhängen. Hittade även en snygg tröja so var "jag" men det var sista exet och fanns bara i S. Vem fan har det???! ja ja men jag har det inte, fick på mig den när jag testade, men den satt inge vidare snyggt!:) FAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar