söndag 28 februari 2010

Nu byter jag...igen

Så får det bli

Ursakta röran jag bygger om!
Nej men ärligt, jag gillar den här sidan mer änn blogg.se på ett sätt. Man kan mixtra till lite mer. Men det finns många nackdelar också som var så mycket enklare att utföra på blogg.se. Sen nu när jag fått svägerskan på halsen om att denna blogg är sämre så är det ju bäst att jag behåller lugnet och gör som hon vill. Ja hon har inte sagt det rakt ut men,,,,mellan raderna kan jag och vem som helst läsa...BYT tillbaka Sara och det är NU!


Så så får det bli, nu har jag iaf testat. Och det visar sig ju att gräset inte är grönare på andra sidan. MEn Jenny för detta besvär så ska du får göra mig en liten tjänst, men det tar vi på telefonen i stället!


Så som alla fattar....åter till www.zazzan.blogg.se


Hoppas ni följer med dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar