onsdag 24 februari 2010

Så skönt..


Tillfreds med mitt li...tvättstuga

Ja min tvättstuga har sett ut som en katastrof ett tag nu, vi är helt enkelt storkonsumenter på kläder, och varken ork eller tid har funnits för att hinna hålla efter där. Men nu har jag gjort ett ryck så nu är det praktiskt taget helt rent där nere. Det om någon är skönt. Jag hatar att tvätta, just därför att det aldrig tar slut, det fylls hela tiden på mer och mer. Jimmy skulle ju ta över den uppgiften men jag gick med på en deal som gör att det skjuts upp något. Jimmy är expert på att deala och oftast är jag inte svårövertalad, som nu då.


Fick mig ett gott skratt nyss när jag pratade med Malin, hon är för underbar, ingen kan göra sånna tabbar som hon kan, ingen kan glömma så mycket och ingen kan göra det med sån stil som hon kan! Underbara människa. Du gör mig otroligt glad. Att ha dig vid min sida är en stor trygghet för mig. Jag älskar dig min underbara vän!

Mina vänner är givetvis underbara allihopa och jag älskar er för de ni är och det ni ger mig! Ni förgyller min dag många gånger. Är skönt att ha vänner som man kan gråta hos, som man kan skratta med, som man kan göra bort sig inför och som finns där oavsett vad man gör. Ingen människa är felfri, ingen är perfekt men att respektera varandra och ligga på en jämn nivå är det finaste som finns i en vänskap. För mig är det viktigt att man både ger och tar i ett vän förhållande. Egoistiska människor går långt bort från min princip. Det är nog den sämsta egenskap en människa kan ha! Vill inte ha sånna människor runt mig. Men det har jag inte i dag heller, mina vänner är så fina utan att överdriva. Människor med stora hjärtan!




En 80-tals fest som egentligen är preskriberad men bjuder på en bild ändå:)

Nu är det OS stafett och sen efterlyst!

Hörs

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar