torsdag 25 februari 2010

Mode

Tänkte jag skulle visa


Har knäppt en bild på klockan jag köpte, tycker själv att den är grymt snygg. Slänger in en bild på väskan också, dock gör den inte sitt rätta på bilden, de som ser mörkt ut, som mörka pärlor det är egentligen nitar!



Tänkte jag skulle visa




Jag älskar det mode som är nu, mycket nitar och den lite "rockigare" stilen. Oftast mycket svart också! Varje dag blir man påverkad av mode och nyheter, jag är egentligen en sån människa som måste "vänja" in mig med saker och ting, det gäller det mesta, musik, mat, ja det mesta. Oftast tycker jag spontant ingenting efter första titten, utan måste titta några gånger för att tycka något. Sen kan jag tycka att det är jätte snyggt när alla andra redan har haft det ett tag, men det är jag det!:)

Nu är det bolibompa för hela slanten!

Kväller efter det, måste titta lite på vårt arbete sen ska jag bara soooofta!

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar