tisdag 23 februari 2010

Foglossningar är inte att leka med

Känns bra!
Har vart i skolan nu och vi har filat på resultatet. Vi har kommit en bra bit på väg så det känns jätte skönt. Vi har nu ett arbete bestående av 22! sidor. Mer ska till så vi räknar med att det kommer att sluta kring 30 totalt.

Har vart grymt trött i dag och är fortfarnade. Kommit in i dåliga rutiener helt enkelt, är halv trött så där på kvällen då man har ätit mat, men sen när pojkarna lagt sig så piggnar jag till och sen har jag svårt att sova, på det ringer klockan ganska tidigt så det blir atomatiskt att jag är död när den ringer! Måste fixa till det där nu, kanske ska lägga mig i tid redan i kväll?=)

Vad har jag annars och förtälja då, att jag har skit ont i ryggen kanske? Har ju haft problem med min rygg sedan jag var liten och enligt läkarna då har jag lite sned rygg, dock inte så mycket att det behövs åtgärdas. Däremot när jag fick mina barn så fick jag problem med foglossningar vilket inte har gjort saken bättre. För ett par gånger om året får jag nu " foglossnings smärtor" nere i bäckenet. Ni som har haft det vet att det inte är så himla skönt. Det brukar sitta i några veckor sen försvinner det och nu är jag inne i en sån årlig etapp. Sitter jag för länge får jag ont, står och går jag blir jag helt slut i ryggen efter ett tag. Ligger jag så gör det ont. Ja det är ganska drygt, men jag har lite starkare tabletter somjag kan ta plus att jag har paraflex ( muskelavslappnande) vid behov. Så det går väl förhoppningsvis över om en vecka eller så!

Nu ska jag åka och hämta barnen sen tänkte jag faktiskt tvätta bilen. Den är så full i salt så det kan inte vara bra för lacken, och eftersom den står i garaget så borde den ju inte frysa i hop helt heller. Det återstår väl att se i morgon:)


Ha en bra eftermiddag

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar