måndag 22 februari 2010

Sverige står stilla

Tågtrafiken står i princip stilla i sverige nu. Min kompis Karin hade setat fast på tåget i tre timmar! Ja jag kan ju förstå att de ställer in tågen för att förhindra olyckor, men har SJ någonsin vart i tid. Mig vetandes så är det alltid strul med tider hit och dit. Tänk så många som sitter fast någonstans i sverige, som missar jobb och skola. Tur att man har bil säger jag bara!

Nu ska jag försöka med att få min kille att byta kanal, från OS till spårlöst, vad tror ni, lyckas jag??:)Om han får se klart i tio minuter till kanske.

I morgon är det skola som gäller, ska träffa Bella och smida på resultatet. Fick höra att nästa kurs som vi ska ha kommer att bli ganska tuff, så även om jag tycker att det är mycket nu och vill att den här kursen ska bli klar så känns det lite tungt att en lika tung kurs väntar. Men det är bara att bita i hop, man kan ju börja nedräkningen!!
wiii


Hörs i morgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar