söndag 28 februari 2010

Fest

Söndags bikt

Ja ha för att summera helgen lite kortfattat:

Fredagen var lugn och skön, Kevin åkte till sin pappa och vi hade bara en lugn kväll. På lördagen var det dags för vasaloppet som gick väldigt bra för mina grabbar. Efter det åkte Jack hem till mormor och jag åkte hem för att ta en power nap. Efter den blev det dusch och sminkning innan Jenny hämtade mig. Väl där hemma käkade vi tacos och fixade hår. Sen åkte vi hem till en tjej som hette Emma. Där var det lite roliga tjejjer och vi snackade, spelade ölspel och sanning och konsekvens! Mycket trevligt och gulliga tjejjor!

Sen var det dags för krogen. Vi dansade lite och sen var alla som bortblåsta, gick runt ett par varv utan att hitta på dem, men bestämde mig då för att åka hem,. Men det var en toppen kväll för övrigt så jag somnade nöjd.

Vaknade strax efter 10 i morse, då var det bara att gå ut och skotta igen då! Sen åkte jag och Nelson ner till mamma. Skulle låta honom träffa Dennis. Vilket gick bra eftersom Dennis är den raraste hund som finns! Däremot fick Maxon inte träffa honom eftersom han inte riktigt ligger åt det raraste hållet, men valpiga ivriga hållet!

Sen åkte vi hem till Pappa med lite kläder till Viggo, vi fikade och sen åkte vi och hämtade Kevin. Sen bar det av hem till Sala igen. Känner mig så trött efter gårdagen att det kommer att bli en tidig kväll i kväll!

Tog en hel del bilder i går också, ska försöka lägga in dem lite senare!

Kram Sara

1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen att du tänker igenom vilka kort du lägger upp, för du vet, jag knäppte också en hel del kort... =)

    SvaraRadera